Înainte să urmați pașii de mai jos, vă rugăm sa verificați dacă aveți configurările necesare din tutorialul Configurare trimitere facturi pe email (Metoda SMTP).
A. Trimitere notificare, extras, somație
Se pot trimite pe email tuturor clienților deodată sau separat notificările cu facturile neachitate. Accesați meniul Financiar – Liste Parteneri/Facturi – Situații cu facturi:
Apoi puteți alege numai solduri diferite de 0, toate soldurile sau alte situații pe care le doriți din listă:
După ce se deschide tabelul accesați butonul Extrase/Notificări/Somații și în fereastra ce se deschide bifați opțiunile dorite:
B. Trimitere fișa detaliată a facturii
O altă situație ce o puteți trimite la client pe email este fisa detaliata a facturii. Accesați Financiar – Situații Parteneri/Facturi și selectați partenerul dorit. Apoi accesați butonul Fișa partener:
Apoi accesați butonul Listare fișă și selectați opțiunea MAIL:
În speranța că tutorialul nostru este de folos, SoftPro vă mulțumește pentru încrederea în aplicații și vă dorește mult spor în ceea ce lucrați!