Configurare trimitere facturi pe email

  1. Trebuie să aveți instalat și configurat cu o adresa de email (de pe care veți trimite facturile clienților), un client de email, de ex Mozilla ThunderBird sau Microsoft Outlook sau alt client de email preferat.
  2. Se creează un folder PDF în \softpro\, aici se vor salva toate facturile în pdf care se vor trimite la client.
  3. Se configurează calea unde se vor salva facturile

4. Completați adresa de email a clientului, în nomenclatorul de parteneri înainte de a emite și trimite factură.

5. Se întocmește factura la client, apoi la listare factură și apare ecranul de mai jos, alegeți email, apoi apăsați CTRL+C.

Dacă folosiți utilitarul de transformare a facturii în pdf, Microsoft Print to PDF (acesta există instalat pe versiunile de windows 10), urmați pașii de mai jos:

Salvați factura în format pdf pe computer în \softpro\pdf\, tastând CTRL+V și save.

Dacă folosiți utilitarul Bullzip pentru a salva factura în PDF, urmați pașii de mai jos:

6. Trimiteți apoi factura pe email.

În speranța că tutorialul nostru este de folos, SoftPro vă mulțumește pentru încrederea în aplicații și vă dorește mult spor în ceea ce lucrati!

Otilia Unguras