Integrare Stripe

Integrarea cu Stripe reprezintă o soluție complet automatizată pentru plăți online.

Odată ce activați integrarea cu acest procesator, fiecare factură sau proformă va genera automat un link de plată online. Clientul are posibilitatea să plătească folosind cardul bancar sau alte modalități de plată acceptate de procesorul de plăți. Un avantaj adițional al integrării cu Stripe este că plata este operată automat în contul contabil dorit.

Siguranță, ușurință și funcționalitate – trei motive principale pentru a alege Stripe:

  1. Ușurința de utilizare: Stripe oferă o interfață prietenoasă și ușor de folosit pentru procesarea plăților online, fără necesitatea de expertiză tehnică.
  2. Securitatea: Este conform cu cele mai înalte standarde de securitate PCI și oferă opțiuni avansate de securitate pentru protejarea datelor și prevenirea fraudei.
  3. Funcționalități extinse: Stripe oferă o gamă variată de funcționalități, cum ar fi gestionarea abonamentelor, facturarea recurentă și rapoarte detaliate, pentru a satisface nevoile diverse ale afacerii tale.

Pentru a iniția încasarea automată a facturilor prin intermediul serviciilor Stripe, trebuie să oferiți următoarele detalii:

  1. Cheia publică (publishable key);
  2. Cheia privată (secret key);
  3. Webhook signing secret;
  4. Contul contabil (analitic 5125);

Primele trei informații menționate mai sus pot fi accesate din panoul de administrare al platformei Stripe.

Informațiile se completează accesând platforma SoftProWEB pe adresa https://login.softpro.ro/. Logarea în aplicație se face pe bază de utilizator și parolă (în cazul în care nu aveți cont de utilizator creat, apelați la un consultant SoftPro: Formular de Contact).

  1. Accesați numele de utilizator și apoi Setări companie:

Bifați opținuea Integrare Stripe activa, iar datele menționate mai sus se completează în secțiunea Setări Stripe:

integrare stripe softpro

2. În contul Stripe selectați în dreapta secțiunea Developer, iar în meniul din stânga opțiunea API keys. Aici regăsiși cheia publică și cheia privată, pe care le copiați în primele 2 câmpuri de la punctul 1.

3. Se acceseză în dreapta secțiunea Developer, iar în meniul din stânga opțiunea Webhooks sau direct prin adresa https://dashboard.stripe.com/webhooks. Aici creați un endpoint nou prin butonul Add an endpoint.

Câmpul Endpoint URL se completează cu adresa indicată la punctul 1, câmpul “Webhook Endpoint URL” (ex: https://admin.softpro.ro/api/v0/stripe/confirmare/123456789012). Această adresă este specifică companiei voastre iar funcționarea corectă a integrării depinde de introducerea acestor informații.

Pe urmă se alege Select events:

4. Selectați toate evenimentele de tip “Checkout” în următoarea fereastră și apoi butonul Add events:

Pentru a salva datele, folosiți butonul Add endpoint.

Din secțiunea Developers, meniul Webhook, apăsați butonul Reveal pentru a putea copia valoarea “webhook signing secret”:

Copiați această valoare și inserați-o în rubrica numita “webhook secret” din meniul Setari Companie, Intregrare Stripe (conform punctului 1 din acest tutorial).

5. Completați contul contabil folosit pentru procesarea încasărilor și salvați setarile accesând butonul Salveaza.

În speranța că tutorialul vă este de folos, echipa SoftPro vă dorește mult spor în ceea ce lucrați!

Dori Boros