Se accesează din meniul din partea stângă
![](https://softpro.ro/wp-content/uploads/2020/01/Intocmire_acte_aditionale_CIM_meniu.png)
Apăsând pe butonul cu foaie albă se pot crea noi machete:
![](https://softpro.ro/wp-content/uploads/2020/01/Intocmire_acte_aditionale_CIM_document_nou.png)
În ecranul care urmează, în partea de sus se alege angajatul pentru care se dorește întocmirea actului adițional:
![](https://softpro.ro/wp-content/uploads/2020/01/Intocmire_acte_aditionale_CIM_creare_sablon_nou.png)
După completarea informațiilor care se doresc modificate prin actul adițional pentru o reutilizare viitoare a machetei se salvează sub o denumire sugestivă:
![](https://softpro.ro/wp-content/uploads/2020/01/Intocmire_acte_aditionale_CIM_salvare_ca_sablon_nou.png)
Listarea sau previzualizarea se realizează prin butonul Listare:
![](https://softpro.ro/wp-content/uploads/2020/01/Intocmire_acte_aditionale_CIM_listare.png)
Un șablon odată creat se poate reutiliza:
![](https://softpro.ro/wp-content/uploads/2020/01/Intocmire_acte_aditionale_CIM_reutilizare_sablon.png)
În speranța că tutorialul vă este de folos, echipa SoftPro vă dorește mult spor în ceea ce lucrați!