Variante de vizualizare situații pe centre de cost
Centrele de cost se adaugă accesând meniul Bugete/Centre de cost – Centre de cost. Selectați ramura în subordinea căreia doriți să adăugați centrul de cost, iar apoi butonul Adăugare CC în subordinea CC selectat și completați detaliile CC-ului:
![](https://softpro.ro/wp-content/uploads/2023/12/Instructiuni_utilizare_cc_adaugare_cc-1024x521.png)
Pentru a modifica un CC, selectați CC-ul și apoi butonul Modifică CC selectat:
![](https://softpro.ro/wp-content/uploads/2023/12/Instructiuni_utilizare_cc_modificare_cc-1024x656.png)
Pentru analiza pe CC, selectați meniul Bugete/Centre de cost – Bugete venituri/cheltuieli, iar în meniu selectați Analiza pe centre de cost:
![](https://softpro.ro/wp-content/uploads/2023/12/Instructiuni_utilizare_vizualizare_situatii_cc.png)
Alegeți orice perioadă doriți:
![](https://softpro.ro/wp-content/uploads/2023/12/Instructiuni_utilizare_vizualizare_situatii_cc_selectare_data.png)
În următoarea fereastră puteți obține situații per total și pe fiecare ramura despre veniturile și cheltuielile distribuite pe
centru de cost:
![](https://softpro.ro/wp-content/uploads/2023/12/Instructiuni_utilizare_vizualizare_situatii_cc_analiza-1024x655.png)
O alta variantă se afla în meniul “Balante centre de cost”:
![](https://softpro.ro/wp-content/uploads/2023/12/Instructiuni_utilizare_cc_balanta_cc.png)
unde va rugam sa observați ca se pot face filtrări înainte de a genera balanta, dar și ulterior în tabel:
![](https://softpro.ro/wp-content/uploads/2023/12/Instructiuni_utilizare_cc_balanta_cc_filtrare.png)
![](https://softpro.ro/wp-content/uploads/2023/12/Instructiuni_utilizare_cc_balanta-1024x720.png)
Situații rulaje pe centre de cost
Una din modalitățile de vizualizare a situațiilor de costuri și venituri pe centre de cost
se obține accesând meniul Bugete/Centre de cost – Situații – Situații/Lucrări/CC:
![](https://softpro.ro/wp-content/uploads/2023/12/Instructiuni_utilizare_cc_situatii_lucrari_rulaje_cc.png)
Criteriile de listare presupun alegerea perioadei, modalităților de grupare și a centrului de
cost:
![](https://softpro.ro/wp-content/uploads/2023/12/Instructiuni_utilizare_cc_situatii_lucrari_rulaje_cc_filtre.png)
![](https://softpro.ro/wp-content/uploads/2023/12/Instructiuni_utilizare_cc_situatii_lucrari_rulaje_cc_yabel.png)
Prin exportul în format xls sau csv și utilizarea generatorului de rapoarte “pivot table”, datele pot fi centralizate în mai multe moduri.
![](https://softpro.ro/wp-content/uploads/2023/12/Instructiuni_utilizare_cc_situatii_lucrari_rulaje_cc_export_excel.png)
În exemplul de mai jos, tabelul exportat in xls sau csv este prelucrat utilizând pachetul Microsoft Office.
![](https://softpro.ro/wp-content/uploads/2023/12/Generare_pivot_table.png)
![](https://softpro.ro/wp-content/uploads/2023/12/Pivot_table_example_CC-1024x550.png)
În speranța că acest tutorial va este de folos, echipa SoftPro vă dorește mult spor în ceea ce lucrați!