Operarea documentelor prin încasate cu POS.

1. Adăugare cont intermediar

Adaugați contul intermediar 5125 cu analiticul simbolul băncii, exp 5125.RAIFFEISEN tip CNT pentru operarea încasărilor:

2. Operare Facturi clienți cu încasare pe loc cu card

Operați factura în mod obișnuit, apoi în cartela Livrare/Plata selectați opțiunea CARD BANCAR:

Selectați card banca și să aleagă 5125 aferent POS-ului la rubrica POS:

Informații contabile:

3. Operare bon de casă

În WinGest, în prealabil, se accesează Configurare stație, cartela Setări generale, se bifează opțiunile ”Conectare ECR”, ”ECR c.f. Leg.2018” și se selectează tipul casei de marcat.

Pentru conectarea casei de marcat se urmează pașii din următoarele tutoriale, în funcție de driverul acestuia:

Emiteți bonul de casă salvați bonul ți alegeți încasare cu cardul, alegeți tipul de card și scrieți suma, apoi dați validare:

Notă: Dacă folosiți FiscalNetPro, dacă pe bonul de casa de marcat ați selectat sume încasate pe card, suma e transmisă și pe POS.

4. Încasare facturi în sold

În cazul în care clientul plătește facturi în sold, operați în meniul Financiar – Document nou – Op.Casa/Banca, opțiunea Încasare banca clienți, unde la bancă se selectează 5125.BANCA aferent POS-ului pe care ați operat scanarea cardului:

Informații contabile:

5. Operare extras bancar

Încasările pe card sunt încasări prin bancă diverse unde la cont corespondent se alege 5125 aferent băncii:

Informații contabile:

În speranța că tutorialul vă este de folos, echipa SoftPro vă dorește mult spor în ceea ce lucrați!

Dori Boros