Configurare trimitere facturi pe email
- Trebuie să aveți instalat și configurat cu o adresa de email (de pe care veți trimite facturile clienților), un client de email, de ex Mozilla ThunderBird sau Microsoft Outlook sau alt client de email preferat.
- Se creează un folder PDF în \softpro\, aici se vor salva toate facturile în pdf care se vor trimite la client.
- Se configurează calea unde se vor salva facturile
4. Completați adresa de email a clientului, în nomenclatorul de parteneri înainte de a emite și trimite factură.
5. Se întocmește factura la client, apoi la listare factură și apare ecranul de mai jos, alegeți email, apoi apăsați CTRL+C.
Dacă folosiți utilitarul de transformare a facturii în pdf, Microsoft Print to PDF (acesta există instalat pe versiunile de windows 10), urmați pașii de mai jos:
Salvați factura în format pdf pe computer în \softpro\pdf\, tastând CTRL+V și save.
Dacă folosiți utilitarul Bullzip pentru a salva factura în PDF, urmați pașii de mai jos:
6. Trimiteți apoi factura pe email.
În speranța că tutorialul nostru este de folos, SoftPro vă mulțumește pentru încrederea în aplicații și vă dorește mult spor în ceea ce lucrati!