Dacă doriți să adăugați mențiuni speciale pe facturi urmați pașii de mai jos:
Mențiunile customizate se pun în meniul din partea stângă la Utilitare/Nomenclatoare, se bifează ”Mențiuni” și se dă click pe ”Actualizare”.
În lista derulantă ce apare, vă poziționați pe documentul dorit, în cazul de față Factură și dați click pe butonul modifică. Se va deschide o nouă fereastră, aici se completează mențiunile speciale și se salvează (dacă doriți sa setați mențiuni la alt tip de document, selectați acel document din listă și procedați similar).
Mențiunile speciale vor apărea automat la facturile ce se emit după completarea mențiunilor speciale, în cartela ”Mențiuni”. Aici mențiunile se pot edita înainte de salvarea documentului.
Un exemplu de factură:
Important: Aceste mențiuni sunt specifice fiecărei stații de lucru, deci trebuiesc definite pe fiecare stație unde se dorește facturarea cu ele.
În speranța că tutorialul vă este de folos, echipa SoftPro vă dorește mult spor în ceea ce lucrați!