Pentru a putea trimite notificări pe mail, trebuie să aveți instalat și configurat un client de mail (aplicație de sine stătătoare, nu aplicație web) cu adresa de email de pe care doriți să trimiteți mail-urile partenerilor, de exemplu Mozilla Thunderbird, Outlook sau alt client de mail preferat. Acesta trebuie setat ca și aplicație de mail implicită. După ce aveți clientul și este setat implicit urmați pașii de mai jos:
1. Completați adresa de email a partenerilor, în nomenclatorul de parteneri înainte de a trimite notificarea. Accesați Utilitare/Nomenclatoare, bifați Parteneri și ”Actualizează”. Selectați partenerul, accesați butonul ”Modifică”și completați adresa de email:
2. Accesați Situația partenerilor din scurtătura din partea de sus a ecranului, selectați partenerul dorit, selectați o factură și accesați butonul de ”Notificare mail”:
Atenție: În această listă sunt vizibili doar partenerii care au data scadentă depășită. Dacă doriți lista cu facturile care nu au scadența depășită accesați Financiar – Situații Parteneri/Facturi.
3. Se va deschide o fereastra cu mesajul care poate fi editat. După verificarea mesajului se accesează butonul ”Trimite email către:…”
4. Mail-ul se va deschide în clientul de mail, în exemplul de jos am utilizat clientul Mozilla Thunderbird:
În speranța că tutorialul vă este de folos, echipa SoftPro vă dorește mult spor în ceea ce lucrați!