În Modulul de Administrare, în meniul din partea stângă la Utilizatori, se poate stabili la ce firme din baza de date să aibă acces fiecare utilizator:
Notă: Dacă doriți ca utilizatorul să aibă acces la toate firmele implicit, nu bifați nimic în lista firmelor.
Accesul la documente sau drepturile de modificare/adăugare/ștergere se stabilesc în jumătatea de jos a ecranului de definire utilizator:
Accesul la modulele aplicației se configurează în cartela Login/Administrare:
Pentru o nouă stație de lucru, puteți stabilii gestiuni și conturi implicite în meniul din partea stângă la Stații:
Pe cartela parametrii listare, se pot stabilii machetele de documente primare de bază personalizate:
De asemenea, în planul de conturi accesibil din WinGest/WinConta, în meniul din partea stângă la Utilitare/Nomenclatoare, bifă la ”Tot planul de conturi” și click pe butonul ”Actualizare” se pot restricționa anumite conturi ca ele sa nu fie vizibile decât de pe anumite stații:
În speranța că tutorialul vă este de folos, echipa SoftPro vă dorește mult spor în ceea ce lucrați!