Configurare necesara
În modulul de administrare, în meniul din partea stângă se alege Firme. În lista derulantă se alege firma dorită și se dă click pe butonul ”Modifica”. Aici în fereastra de ”Actualizare date firma”, se merge pe cartela ”WinGest-General” și se bifează opțiunea de ”Fise noi pe LOTURI”.
Aceeași operație se poate realiza și prin scurtătura directă în aplicația WinConta:
Odată cu această setare, la recepționarea produselor, apare o nouă fereastra pentru completarea datelor ce țin de lot și termen de expirare:
– afișarea lor pe documentele de ieșire;
– afișarea lor în coloane separate în documentele de scădere a stocului;
Pentru a putea fi afișat pe documentele menționate mai sus trebuie făcută o configurare obligatorie. Tot în fereastra de ”Actualizare date firma”, în cartela ”Profil” se bifează următoarele:
Operare documentelor de mișcarea a stocurilor pe baza de lot
În urma acestor configurări la recepționarea produselor sau a întocmirii bonului de predare se activează o fereastră suplimentară pentru completarea informațiilor ce țin de loturi:
De asemenea, la scăderea produselor de pe stoc, în ecranul de selecție se afișează stocul de produse defalcate pe loturi.
Aceste informații sunt prezente și în balanța de verificare a stocurilor:
În speranța că tutorialul vă este de folos, echipa SoftPro vă dorește mult spor în ceea ce lucrați!