Actualizare versiuni noi – Revizia 26.02.2015

Din mailul primit cu codul dumneavoastră de descărcare, accesați cele 3 link-uri și salvați în folderul \softpro\wingest.

Unele browsere sunt setate să nu vă întrebe locația. În acest caz, va rugăm căutați fișierele softpromain, winbusiness.exe și upg_”versiune” (upg_6_101 în acest exemplu) în folderul Downloads din My computer. Totodată, dacă repetați descărcările, sau în folder există deja aceste fișiere, browserul le redenumește punând (1),(2) la sfârșitul denumirii. Ștergeți aceste adăugiri încă din momentul salvării.

Salvați fișierele în folderul \softpro\wingest. Instrucțiunile depind de browserul dumneavoastră:

Întrebarea se află în partea de jos a ecranului:

Întrebarea privind locația de salvare apare în felul următor:

Întrebarea privind locația de salvare apare în felul următor:

În fereastră de autentificare accesați butonul de descărcare:

Aplicația se închide. Întrucât pe majoritatea calculatoarelor sistemul de operare este deja XP sau mai nou, reaccesați iconița de acces în aplicație apăsând mouse dreapta și alegând opțiunea “Run as administrator” (sau “Rulează ca administrator”):

Posibil să vă apară o fereastră cu titlul “User account control” care să va ceară confirmarea de continuare. Apăsați YES.

Urmează fereastra de descărcare propriu zisă unde va rugăm completați cheia formată din 16 cifre primită pe mail:

Varianta prin descărcare directă presupune accesarea unuia din butoanele “Descarcă de pe server/rezervă 1 sau 2 ”. Așteptați descărcarea tuturor componentelor. La accesarea butoanelor de jos apar succesiv ferestre care arată descărcarea componentelor, va rugăm nu le închideți.

Varianta de descărcare din fișerul zip descărcat anterior presupune accesarea butonului “Actualizare din fișier zip descărcat manual” din partea dreapta a ferestrei. Acceptați instalarea componentelor și răspundeți succesiv cu YES la informările de instalare. Selectați fișierul descărcat anterior cu numele format din șirul de caractere “upg_” urmat de numărul versiunii și extensia zip. În exemplul de mai jos, upg_6_106.zip.

Descărcarea s-a finalizat când primiți următorul mesaj:

Vă reamintim că diverse faze ale descărcării aplicațiilor pot dura în funcție de mărimea componentelor descărcate, a calității conexiunii de internet și a gradului de solicitare ale serverelor noastre, etc. În sistemul de operare Windows, dacă o aplicație în timp ce nu a finalizat comandă este din nou accesată (de exemplu clic cu mouseul) mesajul primit este “Not responding”. Este un mesaj generic care va informază că Windows nu poate trimite mai departe noua comandă (de click) și nu înseamnă că descărcarea este blocată ci că ea încă e în derulare.

În speranța că aceste îndrumări vă vor fi de folos, Echipa SoftPro vă dorește mult spor în ceea ce lucrați!